نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 16:37

معاونین جدید استانداری قم منصوب شدند

«حسن نادری» و «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به‌ترتیب به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» و «معاون هماهنگی امور اقتصادی» منصوب شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم، «حسن نادری» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» و «سیدعلی‌اکبر غلامیان» را به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» معرفی کرد.

پیش از این سیدمهدی قریشی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و محسن امیدیان به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم فعالیت داشتند.

*راه سرمایه‌گذاری در استان تسهیل خواهد شد

سیدعلی‌اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در نشست شورای اداری اظهار داشت: رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۹ کلید واژه مهمی را در ادبیات سیاسی کشور به کار بردند و بر آن تاکید بسیاری نیز داشتند.

وی افزود: آن کلید واژه ایران قوی بود؛ ایشان فرمودند برای بی اثر کردن تحریم‌ها باید با برنامه‌‌ریزی درست و مناسبت در میان مدت و بلند مدت، با استفاده از ظرفیت نخبگانی ایران قوی را بسازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دولت سیزدهم با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب شروع کار را با شعار دولت مردمی و ایران قوی آغاز کردند و در طول این مدت به این شعار معتقد بودند.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی حضور در میدان، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم را از همان ابتدا در دستور کار دولت قرار داده و سفرهای متوالی استانی را دنبال کردند.

غلامیان تاکید کرد: ما در دوره جدید معاونت اقتصادی استانداری راه سرمایه‌گذاری را از ابتدا تا انتها تسهیل کرده تا شاهد حضور بیش‌تر سرمایه‌گذاران در استان قم باشیم.

وی اشاره کرد: استان قم فرصت‌های استثنایی در حوزه اقتصادی دارد که نباید از آن‌ها مغفول بود، بنده در دوره معاونت خود تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا فضای کسب کار در استان تسهیل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان گفت: دید ما به اقتصاد استان دیدی همه جانبه است، مشکلات و ظرفیت‌های صمت، گردشگری و کشاورزی را تا رسیدن به نقطه مطلوب‌تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587592

مهمترین اخبار ایران و جهان: