نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 20:57

۶۴ درصد از تعهد اشتغال تربت‌حیدریه محقق شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تربت‌حیدریه میزان تعهد اشتغال این شهرستان را ۲ هزار و ۸۳۱ شغل اعلام و اظهار کرد: تاکنون ۶۴ درصد از تعهد اشتغالزایی در سطح دستگاههای اجرایی این خطه محقق شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، هادی نوبخت در جلسه کارگروه اشتغال تربت حیدریه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۸۱۱ شغل در تربت حیدریه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: میانگین درصد ثبت اشتغال در سامانه رصد خراسان رضوی نیز ۶۴ درصد است و این بدان معناست که تربت حیدریه از میانگین تعهد استان عقب‌تر نیست.

دبیر شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تربت حیدریه گفت: دستگاه‌های اجرایی این خطه با حداکثر ظرفیت برای پیگیری وظایف و تکالیف حوزه اشتغال، حرکت رو به جلویی را در پیش دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه نیز میزان تعهد اشتغال این نهاد خدمات اجتماعی را ۶۲۴ فقره عنوان و اظهار کرد: تاکنون ۳۷۸ تعهد معادل ۵۷ درصد عملی شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به رقمی بیش از تعهد اشتغال آفرینی برسیم.

سیدسعید عبدالله‌زاده در ادامه میزان اعتبارات مصوب امسال کمیته امداد شهرستان تربت حیدریه را هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال معادل ۱۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۴۰ میلیارد از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است که تاکنون نیمی از آن ابلاغ شده است.

وی گفت: در همین راستا تاکنون ۶۰۳ پرونده دریافت تسهیلات به میزان ۷۲۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال معادل ۷۲ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان به بانکهای عامل معرفی شده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558304

مهمترین اخبار ایران و جهان: