نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 22:57

تشییع لاله بی‌نشان زهرایی بر دوش مردم بندر امام خمینی(ره)+عکس

پیک پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بر دوش مردم بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، پیک پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرای(س) بر دوش مردم خونگرم و شهیدپرور بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

در این آیین اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و پیکر پاک این لاله بی‌نشان زهرایی را در آغوش کشیدند.

حضور دهه نودی‌ها نیز در آیین تشییع پیک پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس چشمگیر بود و جلوه‌ای خاص به این برنامه داده بود.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز سه‌شنبه 28 آذرماه سال 1402 از ساعت 9 صبح تشییع می‌شود و پس از تشییع بر دستان مردم خوزستان در یادمان شهدای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آرام می‌گیرد.

 

این شهید گمنام 17 سال سن دارد و در عملیات ایذایی والفجر هشت شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر شهدای اسلام ثبت شد.

این لاله بی‌نشان در منطقه عملیاتی بوارین به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از چند دهه به وطن بازگشت و میهمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می‌شود.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608748

مهمترین اخبار ایران و جهان: