نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 17:37

رئیس سازمان بهره‌وری: ظرفیت‌های بهره‌وری نشده زیادی در خراسان‌شمالی وجود دارد

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های بهره‌برداری نشده بسیاری در خراسان‌شمالی وجود دارد، گفت: سهم این استان در بهره‌وری و سرمایه‌گذاری بسیار زیاد است تا جایی که به عنوان یک گنج پنهان شده می‌توان از آن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان‌شمالی، توجه به حوزه بهره‌وری را از مطالبات مقام معظم رهبری و از تاکیدات رییس جمهور عنوان و اظهارکرد: رییس جمهور در بین اقشار مختلف بهره‌وری را همیشه مورد تاکید و توجه قرار داده است که نشان از اهمیت بالای آن است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بهره‌برداری نشده بسیاری در خراسان‌شمالی وجود دارد، گفت: سهم این استان در بهره‌وری و سرمایه‌گذاری بسیار زیاد است تا جایی که به عنوان یک گنج پنهان شده می‌توان از آن یاد کرد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اشاره به اینکه عمده تولیدات استان مختص حوزه کشاورزی است، افزود: این موضوع می‌تواند در بخش امنیت غذایی کشور موثر باشد.

پیشوایی ادامه داد: تمام قد از حوزه بهره‌وری استان خراسان‌شمالی حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: کشور برای تحقق پیشرفت و رشد بهره‌وری دیگر یک انتخاب نیست بلکه ضرورت تلقی می‌شود و در این مسیر از محل رشد سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت این موضوع محقق نمی‌شود لذا باید از بهره‌وری بهره‌مند شد.

این مقام مسئول عزم و جنبش در بخش بهره‌وری با کمک تحصیل کرده‌ها و نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را یک ضرورت ذکر کرد.

پیشوایی گفت: در حوزه کوچک‌سازی دولت هدف هوشمندسازی است اگر خدمات در قالب هوشمندسازی ارائه شود موجب ارتقای بهره‌وری، افزایش رضایتمندی و تسهیل خدمات‌رسانی‌ها می‌شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604048

مهمترین اخبار ایران و جهان: