نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 13:57

ورامین در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در بلاروس غرفه خواهد داشت

ورامین- معاون برنامه ریزی فرماندار ورامین گفت: ورامین در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در بلاروس غرفه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فیروزی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تولید کنندگان ورامینی فرصت حضور در اولین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در کشور بلاروس را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: ورامین در حوزه تولید محصولات متنوع و با کیفیت در کشور مشهور و دارای لیسانس‌های بین المللی است که باید به کشورهای مختلف جهان ارائه و معرفی شود.

معاون فرماندار ورامین افزود: بر اساس آخرین هماهنگی‌ها، هشتاد درصد هزینه نمایشگاه توسط نهادهای مرتبط به تولید کنندگان پرداخت خواهد شد.

فیروزی ضمن اشاره به برگزاری جلسه برای تولیدکنندگان داوطلب حضور در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: برای هماهنگی‌های اولیه جلسه‌ای در روز شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۱ در سالن جلسات فرمانداری ورامین با حضور تیم اجرایی نمایشگاه بلاروس برگزار می‌شود، که علاقه مند شرکت در این نمایشگاه می‌توانند در این جلسه توجیهی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از نوزدهم لغایت بیست و دوم مرداد در کشور بلاروس برگزار خواهد شد و تولیدکنندگان در زمینه‌های عنوان شده در تصویر می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه اقدام نمایند و همچنین خدمات خاص تجاری برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270848

مهمترین اخبار ایران و جهان: