نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 13:12

راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغل برای بکارگیری کارجویان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سیاست دولت را احیای واحدهای اقتصادی راکد خواند و گفت: سامانه جست‌وجوی شغل راه‌اندازی شده تا بستری برای ثبت اطلاعات کارجویان و بکارگیری و جذب‌های استخدامی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید فرهاد ناصری‌نیا ظهر امروز در نخستین رویداد مردمی اشتغال لرستان در دانشگاه علمی کاربدی این شهرستان، ضمن گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب، امروز ثبات و امنیت را در کشور شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی امروز برگرفته از انقلاب شکوهمندی است که توسط امام راحل و عزم ملت ایران در سال ۵۷ به وقوع پیوست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سیاست دولت را احیای واحدهای اقتصادی راکد خواند و افزود: سامانه جست‌وجوی شغل راه‌اندازی شده تا بستری برای ثبت اطلاعات کارجویان و بکارگیری و جذب‌های استخدامی فراهم شود.

ناصری‌نیا با بیان اینکه کم‌برخورداری لرستان از حیث اقتصادی سابقه تاریخی دارد، افزود: به همین منظور و در راستای سرعت بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار، دولت به سمت ایجاد کارگاه‌های کوچک و راه‌اندازی مشاغل خانگی رفته است.

وی بیان داشت: یکی از اهداف رویداد مردمی اشتغال، بررسی مهارت‌های کارجویان و  معرفی به کارفرما است، به نحوی که فضای شغلی کارگاهی برای متقاضیان کار تبیین شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661404

مهمترین اخبار ایران و جهان: