نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 21:32

۱۰۰ نفر ایلامی در طرح شهید زین‌الدین استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: طرح شهید زین‌الدین از طرح‌های مهم دولت سیزدهم در راستای جذب جوانان نخبه است و مجوز استخدام ۱۰۰ نفر به استان ایلام اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام، روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، گفت: طرح شهید زین‌الدین از طرح‌های مهم دولت سیزدهم در راستای جذب جوانان متعهد، نخبه و انقلابی با هدف ایجاد نشاط و انگیزه این قشر در کشور و استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح با تاکیدات مقام معظم‌ رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و با توجه به دستور موکد رئیس‌جمهوری در راستای ارتقای سطح منابع انسانی در سطح استان‌ها با بهره‌وری لازم در حال اجراست، افزود: در قالب اجرای این طرح، مجوز استخدام ۱۰۰ نفر به استان ایلام اختصاص یافته که بر این اساس بتوان از بین جوانان مومن، متعهد، انقلابی و بومی برای دستگاه‌های اجرایی استان، نیروی مورد نیاز جذب شود.

معاون توسعه‌‌ی مدیریت و منابع استاندار ایلام با اشاره به این‌که بر این اساس پست‌های مورد نظر به سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای طی مراحل لازم و تعیین شرایط احراز، به بنیاد ملی نخبگان جهت فراخوان اعلام شده است، ادامه داد: از مجموع ۱۰۰ نفر برای ۸۰ نفر آزمون، ۱۰ نفر دیگر نیز مربوط به تبصره ۳ ذیل ماده‌ی ۳۲ برای پست‌های مدیریتی در سطح استان با نظر استاندار خواهد بود که البته این نیروها به‌صورت قرارداد معین یک‌ ساله خواهند بود و در این مدت محک داده می‌شوند و اگر این نیروها، تخصص، مهارت و توان‌مندی لازم را داشتند، به صورت دائمی جذب خواهند شد.

نجفی با بیان این‌چکه این طرح در تاریخ ۱۹ دی‌ماه سال جاری در ۳ بخش ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر دیگر نیز از این تعداد مربوط به جذب نخبگان در استان است، که بر اساس دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی کشور پست‌های مرتبط با این ۱۰ نفر بر اساس نیازمندی‌های استان و دستگاه‌های اجرایی شناسایی و مشخص شده است.

وی اضافه کرد: این طرح به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت در راستای تاکید مقام معظم‌رهبری در جذب جوانان و نخبگان برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح شهید زین‌الدین بوده است، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، استاندار ایلام همواره بر موضوع بومی‌سازی و ایجاد فرصت برای ورود جوانان متعهد و انقلابی به دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند.

معاون توسعه‌‌ی مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: تلاش شده که یک فضای رقابتی سالم در راستای اجرای آزمون استخدامی طرح شیهد زین‌الدین ایجاد شود و فرصت برای استخدام ۸۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان فراهم است.

وی یادآور شد: ثبت‌نام آزمون استخدامی از روز چهارشنبه مورخ ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ادامه دارد و هم‌چنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر روی سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662048

مهمترین اخبار ایران و جهان: