نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 10:20

سرمربی گیتی‌پسند: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم، کادرفنی زحمت زیادی کشیدند، تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله پلی‌آف انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از پیروزی تیمش مقابل تیم نیان الکترونیک اظهار داشت: بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند، هر آنچه از آن‌ها خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند و توانستیم با امتیاز کامل از این دیدار خارج شویم.

وی افزود: از این هفته به بعد کار ما در لیگ برتر والیبال سخت می‌شود، هفته آینده با شهداب یزد بازی داریم که تیم پر مهره‌ای است، خوب تمرین می‌کنیم تا نتیجه هم بگیریم.

عقیلی تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم، کادرفنی زحمت زیادی کشیدند، تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله پلی‌آف انجام می‌دهیم.

واکنش لیبرو گیتی‌پسند به احتمال مصدومیتش

شاهین توانا لیبرو تیم والیبال گیتی‌پسند نیز پس از برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: بازی سختی هفته گذشته مقابل طبیعت داشتیم که به خوبی ریکاوری و آنالیز کردیم و موفق شدیم نیان الکترونیک را هم شکست دهیم.

وی‌ افزود: هفته آینده بازی مشکلی مقابل شهداب با تماشاگرانش داریم، امیدوارم با تلاش بازیکنان و آنالیز کادرفنی این دیدار راهم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

توانا در رابطه با صحنه‌ای که از بیرون رفتن توپ جلوگیری کرد و نزدیک بود منجر به مصدومیتش شود، گفت: در بعضی از لحظات بازی به صورت غریزی تصمیماتی می‌گیریم که به سود تیم باشد و به نکته دیگری فکر نمی‌‌کنیم، خوشحالم که مشکلی پیش نیامد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664992

مهمترین اخبار ایران و جهان: