نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 20:18

شهادت پاسدار شهید مهقانی نشانگر مظلومیت سربازان جان برکف ایران اسلامی است

استاندار گلستان گفت: شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی در جبهه نبرد سوریه نشانگر مظلومیت سربازان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی محمد زنگانه به مناسبت شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی پیامی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است؛

شهادت پاداش رشادت، صلابت و جان فشانی مردان و زنانی است که در مسیر حقانیت گام برمی دارند.

شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی در جبهه نبرد سوریه با بمباران رژیم جنایتکار صهیونیستی نشانگر مظلومیت سربازان جان برکف جمهوری اسلامی ایران در مسیر حمایت از ستمدیدگان فراتر از مرزهای جغرافیایی بوده که جان خود را بدون هیچ گونه چشمداشتی نثار می کنند.

شهادت این فرزند گلستان در ماه مبارک رمضان و در مسیر آرمان های والای جمهوری اسلامی و امامین انقلاب در کنار چهار هزار شهید والا مقام استان برگ رزینی به افتخارات نگارستان ایران زمین افزود.

اینجانب شهادت پاسدار شهید مقداد مهقانی را به عموم مردم استان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، علی الخصوص خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه حضرت حق غفران و هم نشینی با اهل بیت علیهم السلام و برای بازماندگان صبرجمیل مسالت دارم و امیدوارم همچون شهدا بتوانیم در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید مقداد مهقانی در حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در بامداد جمعه 11فروردین (نهم ماه مبارک رمضان) به شدت مجروح و براثر شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1123534

مهمترین اخبار ایران و جهان: