نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 13:25

مشارکت قابل توجه مردم در بازسازی عتبات عالیات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم مومن آذربایجان‌غربی مشارکت خوبی در بازسازی عتبات عالیات دارند و این نشان از حب آنان به اهل بیت عصمت و طهارت است اما مسوولان و مدیران دستگاه‌های مختلف باید مردم را برای افزایش مشارکت‌ها در جهت بازسازی عتبات عالیات تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته، اظهارداشت: حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی در بازسازی و مشارکت آنان در توسعه عتبات عالیات عراق مصداق عینی و عملی در تحقق این ایمان قلبی و دینی به اهل بیت (ع) است.

وی افزود: مردم مومن آذربایجان‌غربی الحمد الله مشارکت خوبی در بازسازی عتبات عالیات دارند و این نشان از حب آنان به اهل بیت عصمت و طهارت است اما مسوولان و مدیران دستگاه‌های مختلف باید مردم را برای افزایش مشارکت‌ها در جهت بازسازی عتبات عالیات تشویق کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور پررنگ موکب‌های اربعین حسینی در مرز تمرچین و همچنین زلزله خوی، خاطرنشان کرد: مرز تمرچین ظرفیت بسیار بزرگی برای استان است و  الحمد الله موکب‌های استان با وجود اینکه سال اول حضور در این مرز را داشتند، خوب درخشیدند.

وی افزود: امسال موکب‌های اربعین در زلزله خوی به خوبی ایفای نقش کردند و قدران زحمات همه آنان هستیم.

حسینی، مسوول ستاد بازسازی عتبات‌ عالیات در آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: ۳۴ میلیارد ریال طی سال گذشته برای بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی جذب شده است که شهرستان های نقده، چایپاره و ماکو رتبه های اول تا سوم را کسب کردند

در پایان این جلسه، جناب آقای قادر احمدی به عنوان نماینده موکب های استان آذربایجان غربی معرفی گردید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133178

مهمترین اخبار ایران و جهان: