نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 20:20

نوآموزان استان سمنان مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند

سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: سنجش سلامت ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

محمد کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد، ابراز کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و والدین نوآموزان فرصت دارند تا پایان اردیبهشت ماه جهت سنجش فرزندان خود به پایگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شش پایگاه سنجش در سراسر استان در حال حاضر فعال هستند و تا پایان هفته به ۱۲ پایگاه ارتقا پیدا می‌کند، تاکید کرد: نوبت‌دهی از طریق اولیای دانش‌آموزان و با ورود به پنجره سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir انجام می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با بیان اینکه دو هزار و ۱۸۶ نوآموز در استان برای انجام سنجش ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و ۸۸ نفر ارزیابی شدند.

کرمانی گفت: نوآموزانی که حتی مقطع پیش‌دبستانی را نگذارنده اند اگر در بازه سنی (نیمه دوم ۹۵ تا نیمه اول ۹۶) قرار گرفته‌اند نیز می‌توانند برای سنجش اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153934

مهمترین اخبار ایران و جهان: