نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 16:45

ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای کرمانشاه به ۵۹۲ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد ۱۰۱ میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش ۵۹۲ میلیارد ریال معامله شد.

محمد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در معاملات هفته منتهی به بیستم دی ماه در تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد 101 میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش 592 میلیارد ریال معامله شد.

بهمن گفت: در پایان معاملات هفته گذشته شرکت‌های صنایع ریخته‌گری ایران، گسترش سرمایه‌گذایر ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، پالایش نفت تهران، توسعه معادن و فلزات، صندوق س همای آگاه – ثابت و صندوق س. با درامد ثابت کیان بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

وی عنوان کرد: همچنین در این هفته شرکت‌های صنعتی بهشهر، آسان پرداخت پرشین، صندوق س. آرمان آتی کوثر-د، صندوق س اعتماد هامرز- ثابت و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

بهمن گفت: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات را شرکت‌های صنعتی بهشهر، صندوق سهامی آگاه – ثابت و اسناد خزانه اسلامی به خود اختصاص دادند.

وی افزود: کلاس‌های آشنایی با بورس و مفاهیم آن به صورت رایگان برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در این دوره‌ها می‌توانند با شماره 38254527 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 976734

مهمترین اخبار ایران و جهان: