نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 00:46

بخشی از مشکلات هیأت‌های ورزشی در کمیته اقتصادی ورزش استان قم رفع شده است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بخشی از مشکلات مالی هیأت‌‌های ورزشی استان در چند ماه اخیر در کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در جلسه شورای  تربیت‌بدنی و ورزش استان قم که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اوایل سال جاری بنا به دستور استاندار وقت مقرر شد کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان تشکیل شود.

وی افزود: بعد از ایجاد این کمیته هیات‌های ورزشی طرح‌ها و برنامه‌های خود را به این کمیته آورده و پس از بررسی‌‌ها و نظرات کارشناسی اعتباراتی در راستای اجرای آن‌ها به حساب هیات‌‌های ورزشی واریز شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: برای نظارت بهتر بر اعتبارات تخصیص داده شده مبالغ را به حساب شخصی واریز نکردیم بلکه به حساب هیات واریز شد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این کمیته ارتباط بین صنعت و ورزش افزایش داده شده و همه اعتباراتی که تا به امروز اختصاص داده شده از کمک خیرین ورزش، واحدهای صنعتی و تولیدی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه حضور صنعت در ورزش می‌تواند باعث گسترش ابعاد مختلف این حوزه شود، گفت: سال گذشته تیم فوتسال لیگ برتری فردوس قم با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده و مالک تیم تصمیم گرفته بود امتیاز تیمش را به فروش برساند.

شیرمحمدی افزود: بعد از رایزنی‌های انجام شده مقرر شد یکی از شرکت‌های مستقر در قم امتیاز این تیم لیگ برتری را خریداری کرده و تیم‌داری کند. حال بعد از گذشت زمان یک ساله بسیاری از مشکلات مالی تیم حل شده و اکنون حدود ۳۶۰ ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی مختلف تحت پوشش این تیم هستند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در پایان تاکید کرد: در این جلسه نکات بسیار دقیق و درستی از سوی دکتر آقامیری مطرح شد که باید بیش از گذشته نسبت به آن توجه کرد. به لطف خدا استاندار جدید قم نسبت به ترویج و توسعه ورزش اهتمام جدی دارد که همین موضوع باعث رقم خوردن اتفاقات مثبتی خواهد بود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549478

مهمترین اخبار ایران و جهان: