نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 15:19

امروز ایران پرچم‌دار مبارزه با آمریکا در منطقه است

امام‌جمعه بادرود گفت: امروز ایران پرچم‌دار مبارزه با آمریکا و سیاست‌های کثیف و خوی استکباری آمریکا در منطقه است و حزب‌الله لبنان و حماس و سایر گروه‌های مقاومت با الگو از انقلاب اسلامی ایران در برابر سلطه غرب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار کرد: یکی از دسیسه‌های دشمن برای ملت‌های جهان موضوع همسان‌سازی جهان با غرب بود، به دنبال همسان‌سازی برای آموزش‌وپرورش کل دنیا دستورالعمل‌هایی ارسال شد، هدف این بود که در این همسان‌سازی همه باید در فرهنگ تحت سلطه آمریکا باشند.

وی افزود: غرب امروز هویت جوانان ما را نشانه گرفته است، بحران هویت بدون شک مهم‌ترین آسیب اجتماعی امروز جهان است که علائم آن را می‌توان در کلیه روابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی در سطح بین‌المللی مشاهده کرد.

عقیلی گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص این موضوع هشدارهای لازم را داده‌اند و از این بحران بانام تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، تهدید نرم و جنگ نرم نام‌برده‌اند و مسؤولان و جامعه را نسبت به این موضوع حساس کرده‌اند، متولیان امر باید با حساسیت ویژه برای این موضوعات چاره‌جویی کنند.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: آنچه در این نبرد مهم است این‌که برای دلسوزان نظام یقین حاصل شود که ما در این جنگ قرارگرفته‌ایم، نکته دیگر اینکه ابزار متناسب این جنگ را آماده کنیم، بنا بر گفته مقام معظم رهبری بهترین دفاع در این صحنه افزایش بصیرت است، یعنی دشمن را خوب بشناسیم و بعد راه‌های نفوذ دشمن و ابزارها و اهداف دشمن و خط خودی را به‌خوبی شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: دومین نقشه غرب برای جهان اسلام موضوع خاورمیانه جدید بود که می‌خواستند از حیفا تا جده را به هم وصل کنند، هدف از این پیمان مهم اقتصادی حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی بود که با طوفان الاقصی این رؤیا به واقعیت تبدیل نشد و خیلی از کشورهایی که قصد همراهی با غرب و آمریکا را داشتند پا پس کشیدند و طرح خاورمیانه جدید شکست خورد.

عقیلی گفت: امروز ایران پرچم‌دار مبارزه با آمریکا و سیاست‌های کثیف و خوی استکباری آمریکا در منطقه است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی حفظ روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر مستکبرین عالم بود و امروز رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران با همان گفتمان مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و حزب‌الله لبنان و حماس و سایر گروه‌های مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر سلطه غرب ایستاده و پیروزی نهایی با مقاومت خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597934

مهمترین اخبار ایران و جهان: