نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 21:06

ورود 97 هزار خودرو به ایلام/ افزایش 31 درصدی تردد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد خودرو در ایلام گفت: در بازه زمانی اسفند تا اوایل صبح امروز ۹۷ هزار و ۵۸۵ دستگاه خودرو وارد استان شده است.

 سید زاهدین  چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تردد 774 هزار دستگاه وسیله نقلیه بومی و غیر بومی از 24 اسفند سال جاری تاکنون در جاده های استان ثبت شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در بازه زمانی اسفند تا اوایل صبح امروز ۹۷ هزار و ۵۸۵ دستگاه خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام ادامه داد: میزان خروج وسایل نقلیه از استان نیز در مدت یاد شده ۷۴ هزار و ۷۸۸ هزار خودرو بوده است که ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

چشمه خاور گفت: این میزان تردد توسط ۵۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۲۵ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده
 است.

وی  بیان کرد: همچنین روز گذشته ۲۸ اسفندماه نیز تردد ۱۵۷ هزار و ۳۷۲ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش نشان می دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103434

مهمترین اخبار ایران و جهان: