نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 00:09

تلاش برای به 200 هکتار رساندن پارکینگ خسروی

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه نشست بررسی توسعه پارکینگ‌های مرز خسروی برای ایام اربعین ۱۴۰۳ گفت: توسعه زیرساخت‌های مرز خسروی از ضرورت‌های پاسخ به اقبال‌آوری زائران به این مرز هست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه نشست بررسی توسعه پارکینگ‌های مرز خسروی برای ایام اربعین ۱۴۰۳ که با حضور معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی استانداری، فرمانده قرارگاه نجف اشرف غرب کشور و فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان برگزار شد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: در اربعین امسال بیش از یک‌میلیون نفر از مرز بین‌المللی خسروی عبور کردند که این میزان دو برابر حجم تردد در سال گذشته بود‌.

وی افزود: با توجه به اقبال رو به گسترش مردم از مرز خسروی، ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و پارکینگ‌های این مرز مهم به‌عنوان دروازه تاریخی کربلا کاملاً احساس می‌شود.

استاندار کرمانشاه بابیان این‌که تعاملات خوبی با قرارگاه منطقه‌ای نجف و مجموعه سپاه در استان صورت گرفته است، عنوان کرد: با تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌شود و با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ان‌شاءالله توسعه پارکینگ‌ها در مرز خسروی را خواهیم داشت.

معاون عمرانی استانداری در این نشست گفت که برای اربعین امسال ۱۱۰ هکتار پارکینگ در مرز خسروی آماده شد که تلاش داریم این میزان در سال آینده به بیش از ۲۰۰ هکتار برسد تا انبوه زوار محترم با آسایش و آرامش بیشتری در راهپیمایی بزرگ اربعین حاضر شوند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642378

مهمترین اخبار ایران و جهان: