نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 14:24

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان خبر داد.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: 200 هزار پرس غذای گرم از ابتدای محرم تاکنون بین نیازمندان لرستان توزیع شده‌است.

 وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان لرستان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، خیران و مساجد انجام شده‌است، افزود: 6 هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی عنوان کرد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد و 135 آشپرخانه برای اطعام نیازمندان در این استان به‌کارگیری شده‌است.

وی با بیان اینکه آشپزخانه‌های طرح اطعام حسینی در لرستان ماه‌های محرم و صفر غذای گرم را بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند، بیان کرد:  کمک‌های مردمی در قالب اقلام خوراکی و بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.

شیخ‌پور با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان لرستان گفت: برنامه‌ریزی برای دریافت نذرهای خیران شامل صدقه، اطعام، هدایا و کمک‌های نقدی و کالا برای رساندن به محرومان انجام شده‌است.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری *8877*066# و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌های لرستان به‌دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1438278

مهمترین اخبار ایران و جهان: