نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 19:39

استعدادهای ورزشی هدایت شوند/ بررسی مشکلات زیرساختی استان سمنان

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت هدایت استعدادهای ورزشی به خصوص در رشته‌هایی مانند فوتبال گفت: شناسایی استعدادها، سرمایه‌گذاری برای آینده ورزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت استعدادیابی در نقاط مختلف کشور، تاکید کرد: شناسایی استعدادهای درخشان در رشته فوتبال زمینه حضور چهره‌های جدید در تیم‌های فوتبال را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها در واقع سرمایه گذرای برای آینده ورزش است، تاکید کرد: درخشش رشته فوتبال ساحلی در سمنان نمونه توجه به همین استعدادها است.

امام جمعه سمنان گفت: شهرستان‌های مختلف استان سمنان از شرایط بسیار مناسبی برای توسعه رشته فوتبال ساحلی برخوردارند که البته تحقق این امر به حمایت و سرمایه‌گذاری بیش از پیش مسئولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.

مطیعی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به تیم آزادی سمنان که همه اعضای آن به شهادت رسیدند، گفت: بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، همگی متعلق به مناطق محروم سمنان بودند که به منطقه سرداران معروف است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی هرکدام از بازیکنان تیم فوتبال آزادی از این ظرفیت برخوردار است که به تصویر کشیده و به جامعه معرفی شود، گفت: امید است که بتوان این دست موارد را به صورت مستند درآورد تا همه مردم کشور آن را مشاهده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شادی بازیکنان با پرچم ایران پس از پیروزی در مسابقات یا استفاده از تصویر شهدا بر روی پیراهن بازیکنان یکی از بهترین روش‌های تبلیغ ارزش‌های والای اسلامی و اخلاقی است.

مطیعی خواستار رسیدگی به زیرساخت‌های ورزشی استان سمنان و همچنین مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری سمنان شد و گفت: ترویج ورزش، قطعاً از بروز بسیاری از مفاسد و معضلات جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر مهارت‌های اجتماعی افراد مانند مسئولیت پذیری و انجام کار تیمی را افزایش می‌دهد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم با بیان اینکه توسعه فوتبال در نقاط مختلف کشور یکی از اولویت‌های فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فدراسیون برای معرفی بازیکنان و روایت تیم آزادی سمنان برنامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471978

مهمترین اخبار ایران و جهان: