نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 12:02

بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی سمنان از محل سفر دوم رئیس جمهوری

استاندار سمنان گفت: احصای اطلاعات پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان به‌منظور تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری گفت: در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش قهرمانی در استان از اقدامات انجام‌شده تقدیر و تشکر می‌کنم، اما نیاز است تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در این خصوص بیش از پیش تقویت شود.

وی ادامه داد: توجه به ورزش پهلوانی و تقویت آن از دیگر مواردی است که باید در دستور کار این شورا باشد.

استاندار سمنان افزود: اهمیت دادن به برگزاری بازی‌های بومی و محلی به دلیل مهیا بودن زمینه این مهم در روستاها و محلات، با محوریت دهیاری‌ها در راستای رونق دهی به این بخش در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: مدیران ورزش و جوانان در سطح شهرستان‌ها موتور محرکه اقدامات در این حوزه و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هستند،‌ لذا ضرورت دارد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر و باقدرت برگزار شود.

وی بیان کرد: توسعه ورزش قهرمانی در سطح استان و اقدامات تقویتی در این حوزه باید با یک نگاه فراگیر، شامل تمامی رشته‌های ورزشی و تمامی مناطق استان باشد و مسیر تحقق این مهم با به‌کارگیری ظرفیت مطلوب موجود در حوزه بخش خصوصی هموار خواهد شد.

محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پایان گفت: اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی در راستای ایجاد تحرک و نشاط در سطح استان و بخصوص در بین خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان اهمیت به‌سزایی دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519978

مهمترین اخبار ایران و جهان: