نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 15:45

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از میدان فلسطین آغاز می‌شود

در دومین نشست ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان اعلام شد با توجه به تحولات سرزمین‌های اشغالی، امسال راهپیمایی از میدان فلسطین متمرکز می‌شود و تا مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا تمرکز خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در دومین نشست ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان اعلام شد با توجه به تحولات سرزمین‌های اشغالی، امسال راهپیمایی از میدان فلسطین متمرکز می‌شود و تا مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا تمرکز خواهد داشت.

سردار محمد رضا نقدی رییس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان در این نشست گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر فلسطین و شکست صهیونیست‌ها و جبهه استکبار، روز استکبارستیزی قوی‌تر جلوه گر می‌شود.

 وی افزود: تحولات مقاومت فلسطینی یک نقطه عطف حرکت به سمت نظم نوین جهانی است که البته آمریکایی‌ها از آنجا که از تحولات این نظم و واقعیت های امروز جهان عقب هستند و درکی از آن ندارند.

وی تاکید کرد: اکنون بر همگان ثابت شده است که خانه عنکبوت شعار و خیال نیست و یک واقعیت است.

سردار نقدی گفت: عملیات مقاومت نشان داد آزادی قدس هم سهل الوصول شده و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پس از شکست در عراق سوریه و افغانستان حالا شکست تاریخی دیگری را متحمل شده‌اند.

وی ادامه داد: شعار محوری امسال روز ۱۳ آبان "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" است.

رییس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان همچنین گفت: در روز ۱۳ آبان سند شکایت مردم از دولت آمریکا به علت کودتای ۲۸ مرداد جمع آوری خواهد شد و البته برای روز ۱۴ آبان دادگاه خانواده شهدای مدافع حرم از دولت آمریکا برای تشکیل داعش؛ تشکیل می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532878

مهمترین اخبار ایران و جهان: