نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 21:35

جایزه ملی احسان در اردبیل اعطا شد/تجلیل از ۳۰ جهادگر اردبیلی

اردبیل- همزمان با شب میلاد مسعود امام عصر (عج) و نیمه شعبان جایزه ملی احسان در اردبیل به جهادگران نمونه اعطا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که عصر سه شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، از بین ۶۵۰ گروه همراه و همکار ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل ۳۰ نفر از جهادگران تلاشگر در ۱۱ عرصه خدمات رسانی تجلیل شد.

در این مراسم از جهادگران عرصه مساجد و هیئت‌ها، عدالت آموزشی، سلامت، بانوان، مساله محور، رسانه، خیریه، نوآفرینی، فعالیت‌های اجتماعی و پیشرفت‌های منطقه‌ای تجلیل شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تبریک میلاد امام عصر (عج) خیرین استان اردبیل را پیشتاز در ترویج امر خیر و نیک دانست و اظهار کرد: در سال‌های اخیر همبستگی بیشتری را در این عرصه شاهدیم.

رضوان باقلاچی با بیان اینکه امام عصر (عج) زنده و حی است و تمام احوال بشریت بر آن حضرت عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان امروز ما در حقیقت سربازان امام عصر هستند که در سنگرهای مختلف از فرهنگ مهدویت دفاع می‌کنند.

وی ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و نیکوکاری را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: گروه‌های جهادی و خیرین همواره در کارهای خیر و نیک سبقت گرفته و در این عرصه همواره با صلابت و قدرت حاضر شده اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: ما در قالب سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد تلاش می‌کنیم تا این فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه ترویج کنیم که در آستانه ماه مبارک رمضان ما به چنین حرکت‌های ارزشمند نیاز داریم.

باقلاچی افزود: در کنار بسط و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری شایسته است در این روزهای سخت بیش از گذشته هوای یکدیگر را داشته باشیم تا از اجر و پاداش معنوی در این ایام بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم علاوه بر تجلیل از گروه‌های برتر جهادی سرود و برنامه‌های شاد و متنوع برگزار و میلاد آخرین منجی عالم بشریت امام عصر (عج) گرامی داشته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080066

مهمترین اخبار ایران و جهان: