نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 23:50

مراسم گرامیداشت شکست حصر پاوه برگزار می‌شود

کرمانشاه- فرماندار پاوه با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه، گفت: مراسم گرامیداشت شکست حصر پاوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست حصر پاوه، اظهار کرد: تلاش می‌شود مراسمی در شأن این روز در شهرستان برگزار شود.

وی افزود: ۲۶ مرداد پاوه سالروز شکست حصر این شهرستان بعد از پیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران (ره) است که برای مردم پاوه و ایران این روز ۲ حماسه و ۲ روز به یادماندنی را به ثبت رساند، حماسه آزادسازی پاوه و آزادسازی آزادگان از زندان‌های عراق با دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل افسران عراق، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را به منصه ظهور گذاشتند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: کمیته‌های ۱۰ گانه با زیر مجموعه‌های خود از ظرفیت تمامی شهرستان برای برگزاری یادواره شهدای ۲۶ مرداد استفاده خواهند کرد.

حیدری همچنین از اداراتی که دارای مهمانسرا هستند خواست در بحث اسکان برای مهمانان از راه دور، همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه از آزادگان به‌عنوان یادگاران دوران اسارت در زندان‌های بعث یاد کرد و گفت: ۲۰ آزاده در ادارات این شهرستان مشغول به خدمت هستند که در این ایام از سوی مدیر مربوطه از آن‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرماندار پاوه با یادآوری اینکه امروز آخرین فرصت برای پیش ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است از نخبگان و توانمندان خواست برای پیش ثبت‌نام انتخابات در فرصت باقی مانده اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب برای انتخابات است که اگر همه ما بتوانیم به عنوان مدیران این چهار راهبرد را به درستی انجام دهیم بهترین و سالم‌ترین انتخابات را خواهیم داشت.

فرماندار پاوه گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات است که با یاری مردم، دشمن یک بار دیگر یاس و ناامیدی را با حضور مردم خواهند چشید.

وی بیان کرد: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و توطئه‌های دشمنان بر ملت، بدون تأثیر خواهد بود و مردم عزیز این توطئه‌ها را با حضور خود خنثی خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440766

مهمترین اخبار ایران و جهان: