نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 09:34

ادامه تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال با جابجایی آنالیزور

در آستانه رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا یک تغییر دیگر در کادر فنی تیم ملی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 و انتقادهای زیادی که نسبت به عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها انجام شد، کمیته فنی فدراسیون تشکیل جلسه داد.

پس از این جلسه وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگویی عنوان کرد که به زودی تغییراتی در کادر فنی تیم ملی ایجاد خواهد شد. این صحبت در شرایطی مطرح شد که لیست بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روی سایت فدراسیون منتشر شده بود.

با این حال محمود افشاردوست، مربی تیم ملی نخستین فردی بود که از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد. مدتی بعد فدراسیون با اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی قطع همکار و مصطفی کارخانه را به عنوان جایگزین وی انتخاب کرد.

در ادامه این تغییرات حالا خبر می‌رسد که آنالیزور تیم ملی هم تغییر پیدا کرده است. به این ترتیب حسین خوریانی، آنالیزور محبوب عطایی که در تیم‌های باشگاهی هم همواره در کنار هم حضور دارند از تیم ملی کنار گذاشته و امین علی‌اکبری جایگزین وی شده است.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا چهار شهریور با حضور 18 تیم به میزبانی ایران و در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422866

مهمترین اخبار ایران و جهان: