نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 13:24

پایان خوش 45 پرونده قضایی به عشق امام حسین(ع)

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: 45 فقره پرونده قضایی در 2 شهرستان خوزستان از آغاز پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 45 فقره پرونده قضایی در 2 شهرستان خوزستان از آغاز پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» به صلح و سازش ختم شد.

وی بیان کرد: این تعداد پرونده در 2 شهرستان‌ بهبهان و هندیجان به صلح و سازش ختم شدند و تلاش داریم که این اقدام در تمامی شهرستان‌های خوزستان توسعه یابد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه اعضای شوراهای حل اختلاف در این پویش برای ایجاد صلح و سازش پرونده‌های قضایی در تلاش هستند، افزود: پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» با آغاز ماه محرم در خوزستان ایجاد شده که در قالب این پویش 25 پرونده در شهرستان بهبهان و 20 پرونده در شهرستان هندیجان منجر به صلح و سازش شد.

دهقانی ادامه داد: این پرونده‌ها بیشتر با موضوعات اختلافات خانوادگی، درگیری و نزاع بودند که با ورود اعضای شوراها، صلح‌یاران و بزرگان و معتمدان محلی به سازش ختم شدند و از گسترش این اختلافات پیشگیری شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424522

مهمترین اخبار ایران و جهان: