نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 15:01

زنجان سرد می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا از ظهر امروز روند کاهشی خواهد داشت، گفت: روز پنجشنبه تا صبح روز جمعه کاهش قابل‌ملاحظه ای در دمای هوا پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با عبور امواجی از منطقه، امروز آسمان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود، اظهار کرد: این وضعیت جوی در بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید همراه می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: شرایط جوی امروز استان گاهی با رگبار باران و رعدوبرق و احتمال وقوع تگرگ همراه می‌شود و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه از روز جمعه تا یکشنبه شرایط جوی نسبتا پایدار خواهد بود، تصریح کرد: دمای هوا از ظهر امروز روند کاهشی خواهد داشت.
رحمن‌نیا با بیان اینکه روز پنجشنبه تا صبح روز جمعه کاهش قابل‌ ملاحظه ای در دمای هوا پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هم‌استانی‌های نکات ایمنی لازم در این شرایط را مد نظر داشته است.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که سجاس با 6.6 درجه سلسیوس سردترین و ابهر با 28.1 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535122

مهمترین اخبار ایران و جهان: