نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 00:04

حضرت زهرا(س)؛ نمونه بانوی کامل است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه گفت: حضرت زهرا(س) نمونه بانوی کامل و عصمت کبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و تکریم مقام و منزل مادر امروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولان و بانوان شهرستان قصرشیرین در محل سرسرای روباز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همه‌ی بانوان ما باید سیره این بانوی مکرم در زندگی شخصی و اجتماعی خود جاری و ساری کنند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) سه دل‌خوشی را در این دنیا بیان نمود که درسی است برای همه رهروان راه آن حضرت و این سه دل‌خوشی «نگاه به‌صورت پیامبر(ص)، خدمت به نیازمندان و نگاه به قرآن» هست.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه بابیان این‌که همه باید از این بانوی والامقام درس بگیریم، تصریح کرد: پیروی از سیره‌ی این بانو، پیروی از خصال نیکو و منجر به رسیدن به راه سعادت هست.

وی با بزرگداشت چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم عقلانیت، معنویت عدالت و اخلاص و تحجر و نماز شب و خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیلیان به انتخابات پیش رو اشاره‌ای کرد و گفت: دو انتخابات مهم پیش رو داریم و دشمن به دنبال این است انتخابات برگزار نشود ازاین‌رو باید با آگاهی در این برهه حساس پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

در این برنامه محمد نجفی فرماندار قصرشیرین با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر مطرح کرد: امروز دشمن عزم خود را جزم کرده تا اعتقاد و روحیه مردم را هدف قرار دهد و ناامیدی تزریق کند.

وی افزود: خداوند در حدیث قدسی می‌فرماید «ای پیامبر(ص) اگر به خاطر تو نبود عالم را خلق نمی‌کردم و اگر به خاطر علی(ع) نبود توی پیامبر(ص) را خلق نمی‌کردم و اگر به خاطر فاطمه(س) نبود شمارا خلق نمی‌کردم» ازاین‌رو وجود جهان خلقت و هستی بسته به حضرت زهرا(س) است و زنان ما باید با الگوپذیری از ایشان بتوانند در زندگی سعادتمند شوند.

در پایان با اهدای جوایزی از بانوان فعال عرصه‌های مختلف تجلیل شد و همچنین برنامه‌های هنری نیز برگزار شد.

پایان پیام/و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624822

مهمترین اخبار ایران و جهان: