نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:03

من یک دهه نودی‌ام، آمدم تو دهن دشمن بزنم

«من یک دهه نودی‌ام، آمدم توی دهن دشمن بزنم»، این جمله کوتاه اما پرمفهوم نقل قول طلایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همدان شد. سخن یک دختر دهه نودی که با شور وصف نشدنی، پرچم به دست آمده به عشق ایران و ایرانی.

خبرگزاری فارس -همدان: «من یک دهه نودی‌ام، آمدم توی دهن دشمن بزنم»، این جمله کوتاه اما پرمفهوم نقل قول طلایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در همدان شد. یک دختر دهه نودی با شور وصف‌نشدنی، پرچم به دست و خیابان به بغل آمده تا بگوید من دهه نودی هستم ولی هستم، کوچک هستم ولی تمام قد پای کشورم ایستاده‌ام.

امروز وعده قول و قرارهاست اما دهه نودی‌ها جلوه ویژه جشن انقلاب شدند حضورشان حماسه و عزمشان جزم است، با همان دستان کوچک پرچم سه‌رنگ ایران را به اهتزاز درآوردند و فریادها زدند آری دهه نودی‌های کهنه دیار همدان آمدند و شعار دادند، سرود خواندند و حضورشان شد همان که دشمن‌کورکن است.

افزون بر شوق دهه نودی‌ها، دهه هشتادی‌ها هم آمدند و شور به پا کردند و جشن انقلاب را مزین به فریاد پیروزی انقلاب؛ امسال عید انقلاب برخلاف تصور دشمنان سیلی شد از کوچک و بزرگ و زن و مرد، عید انقلاب امسال جشنی شد از همه نسل‌های ایران.

جشنی از حضور پدران و پدربزرگ‌ها به اتفاق نوه و نتیجه، جشنی برای مادران و دختران این سرزمین، امروز همدان نه! بلکه همه ایران یکپارچه شد جشن عید انقلاب اما شور و شوق دهه نودی‌ها توفیر دارد و تیری است بر توطئه‌های دشمن.

 

پایان پیام/89033/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668122

مهمترین اخبار ایران و جهان: