نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 15:10

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: دولتمردان در دهه فجر امسال حضور گسترده‌تری میان مردم خواهند داشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر 1402 گفت: در این دهه دولتمردان حضور گسترده‌تری میان مردم خواهند داشت و ضمن حضور در میزهای خدمت، به رسیدگی و حل مشکلات مردم خواهند پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دیدار مسوولان شورای هماهنگی تبلغات اسلامی و اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سخن می‌گفت، تصریح کرد: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که سایر انقلاب‌ها در جهان به دلیل نقص در این مولفه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و یا منحرف شدند.

وی با اشاره به برنامه های دشمن در فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ افزود: حضور مردم در همه عرصه ها، برنامه های دشمن را به شکست کشاند و فتنه ها را خنثی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های دشمن در جنگ ترکیبی و تهاجم همه جانبه فتنه 1401 ادامه داد: از شهریور تا آبان 1401 میلیون ها نفر در تظاهرات خیابانی و اجتماعات مختلف شرکت کردند و مردم صحنه را با حضور خود تغییر دادند و دسیسه خطرناک و فتنه پیچیده آمریکایی صهیونیستی و غربی را با شکست مواجه ساختند.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: افتخار داریم در مجموعه‌ای فعالیت می کنیم که زمینه ساز و بسترساز حضور مردم در صحنه ها و عرصه های انقلابی است و توانسته در این مسیر، قدرت نرم جمهوری اسلامی و حضورهای مردمی را سامان دهد. از ابتدای سال جاری بیش از 20 برنامه سراسری در مناسبت‌های ملی و انقلابی در قالب بیش از 30 هزار تظاهرات، تجمع و راهپیمایی طراحی و اجرایی شده که این نشانه مردمی بودن انقلاب و ایستادگی مردم پای کار انقلاب است.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مردم با وجود بعضی مشکلات، پای کار انقلاب هستند تاکید کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن، ایمان و امید مردم را هدف قرار داده تا مردم را از انقلاب دور کرده و اعتماد مردم به نظام را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن کاهش سرمایه اجتماعی نظام است تصریح کرد: امروز هر سخن و هر اقدامی که امید مردم را نشانه رود، خیانت به انقلاب، اسلام، مردم و کشور است.

حجت الاسلام موسی پور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح رویکردهای این شورا در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با گرامیداشت تقارن دهه فجر امسال با مناسبت‌ها و اعیاد دینی گفت: برنامه‌های امسال در فضایی با طراوت و همراه با جشن و سرور 45 سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.   

 وی ادامه داد: در ستاد بزرگداشت دهه فجر تاکید داریم برنامه های امسال و به ویژه روز 22 بهمن باید نمایشگاه ارائه دستاوردهای نظام و تلاش‌های دولت مردمی باشد، تبیین و تشریح پیشرفت‌های کشور در ساحت‌های مختلف از جمله رویکردهای سال جاری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیان دیگر برنامه‌های دهه فجر 1402 اظهار کرد: ان‌شاءالله در این دهه دولتمردان حضور گسترده‌تری میان مردم خواهند داشت و ضمن حضور در میزهای خدمت، به رسیدگی و حل مشکلات مردم خواهند پرداخت.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه دو میدان بسیار مهم 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند را در پیش داریم گفت: مردم ما با حضور با شکوه در جشن ملی خانوادگی 22 بهمن و با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، زمینه ساز تحول و آینده بهتر خواهند شد.

وی با اشاره به شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» تاکید کرد: همه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ذیل این شعار محوری دنبال خواهد شد و با بیان اینکه انتخابات پرشور با تقویت امنیت ملی ما مرتبط است گفت: تمام برنامه ها یک پیوست تبلیغاتی و انتخاباتی خواهد داشت و در برنامه‌های مختلف اهمیت حضور و مشارکت مردم و آثار این حضور تبیین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همراهی مردم ایران با مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی، اولین عکس العمل سراسری را با فراخوان شورای هماهنگی در ایران شاهد بودیم و در بیش از 720 شهر کشور مردم به جشن و شادمانی از ضربه مهلک حماس به رژیم صهیونیستی پرداختند و پس از آن نیز 5 راهپیمایی و اجتماع سراسری در کشور برگزار شد و در ادامه این همراهی مردمی نیز، هر جمعه تظاهرات جمعه‌های خشم در 5 استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسی پور در پایان از رئیس جمهور برای سخنرانی در جشن مردمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن دعوت کرد.  

 در این دیدار همچنین دکتر حشمت الله قنبری رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح فعالیت های انجام شده در کمیته های تخصصی ستاد پرداخت.مسوولان کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز اعضای هیات اندیشه ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی به بیان برنامه ها و پیشنهادات خود در هرچه باشکوهتر جشنهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644722

مهمترین اخبار ایران و جهان: