نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 09:30

شناسایی چهار دستگاه خودرو حامل جنس قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: چهار خودرو حامل کالا و البسه قاچاق در دهلران شناسایی و متوقف شدند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت اقتصادی ومبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل محورهای مواصلاتی تعداد ۳ دستگاه خودروی شوتی و یک دستگاه خودروی ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق در یک عملیات منسجم به صورت همزمان متوقف کردند.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضائی ماموران انتظامی شهرستان دهلران در بازرسی از خودروهای توقیف شده موفق شدند تعدادی لوازم خانگی قاچاق و همچنین ۱۱ کیسه پوشاک (تاناکورا) فاقد مجوز گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد:طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردارسلمانی خاطرنشان کرد: در این رابطه تعداد ۵ نفر متهم دستگیر با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام نظامی افزود: پلیس اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را به اخلالگران نظم اقتصادی نخواهد دادو به صورت قاطع با آنان برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، خرداد ماه سال جاری نیز ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از هشت دستگاه خودرو شوتی توسط ماموران انتظامی در شهرستان دهلران کشف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1362766

مهمترین اخبار ایران و جهان: