نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 10:20

جبران عقب ماندگی‌ها در دولت آغاز شده است

کرمان- رئیس جمهور با بیان اینکه جبران عقب ماندگی‌ها در دولت آغاز شده است، گفت: ضمن ارج نهادن به همه کارهایی که مسئولان در گذشته کرده اند، عقب ماندگی‌ها را باید جبران کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح آبرسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات، ۱۵ طرح صنعت برق و تصفیه خانه فاضلاب سیرجان در استان کرمان افزود: در آبرسانی، برق رسانی و فاضلاب مشکلاتی داریم که می‌توانست سال‌های قبل رفع شود اما به هر دلیل باید کار جهادی کرد که این تنش‌های آبی کاهش یابد و کمبود تولید برق جبران شود.

وی با بیان اینکه جبران عقب ماندگی‌ها در دولت آغاز شده، تصریح کرد: ضمن ارج نهادن به همه کارهایی که مسئولان در گذشته کرده اند، عقب ماندگی‌ها را باید جبران کرد که جز با روحیه جهادی میسر نیست.

رئیسی گفت: نمی‌توان گفت حالا که پروژه‌ای ۱۰ سال عقب مانده، باز هم ببینیم چکار می‌توان کرد؛ باید پروژه‌ها به سامان برسد و مردم از نتایج آنها بهره مند شود که این در گرو کار جهادی است.

وی نتیجه کار جهادی در این دولت را بهره برداری از طرح آبرسانی به بم و بروات، تصفیه خانه فاضلاب سیرجان و بهره برداری از ۱۵ طرح و پروژه برق رسانی در جای جای استان کرمان برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319266

مهمترین اخبار ایران و جهان: