نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 21:07

شرایط پرداخت تسهیلات مسکن به مردم اطلاع رسانی شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناوه گفت: با توجه به تسهیلات خوبی که دولت در حوزه مسکن جهت خانه دار شدن مردم به ویژه جوانان پرداخت می‌کند این امر باید به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار کرد: از برنامه‌ها و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در نظر گرفتن تسهیلات مناسب برای خانه دار شدن مردم است که در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه افزود: با توجه به تسهیلات خوبی که دولت در حوزه مسکن جهت خانه دار شدن مردم بخصوص جوانان پرداخت می‌کند باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی گفت: اعطای تسهیلات به بافت‌های فرسوده نیز در دستور کار است و در این زمینه سه محله شناسایی شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به صرفه جویی در مصرف آب و برق بیان کرد: این موضوع در سراسر کشور به صورت ویژه در دستور کار است که باید نسبت به فرهنگ سازی آن اهتمام ورزید و مدیریت بهینه مصرف مدنظر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه اضافه کرد: تعامل بین دستگاه‌ها برای پیشبرد کارها و تسریع در انجام امور مدنظر باشد تا با تعامل و همکاری کارها را پیش ببریم.

وی گفت: مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه پروژه‌های عمرانی حوزه کاری خود را پیگیری کنند و اگر مشکلاتی وجود دارد به موقع برای رسیدگی بیشتر و هماهنگی‌های لازم گزارش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293666

مهمترین اخبار ایران و جهان: