نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 12:26

جامعه معلولان نیازمند حمایت مسئولان؛ لزوم راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات در دهدشت و گچساران

راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی معلولان در گچساران و دهدشت مطالبه معلولان در این دو شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۴۵ هزار نفر جامعه هدف معلولان در کهگیلویه و بویراحمد هستند که می‌طلبد برای توانمند کردن آنها برنامه‌ریزی شود.

اشتغال یکی از دغدغه معلولان کهگیلویه و بویراحمد است، اشتغال پایداری که اگر ایجاد شود بخشی از معظل این قشر را حل و فصل کند و نگرانی‌های قشری که همواره نیازمند حمایت هستند را برطرف می‌کند.

در همین راستا بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام ارزشمند اقدام به راه‌اندازی بازارچه فروش تولیدات محصولات معلولان در شهر یاسوج کرده است، بازارچه‌ای که با مشارکت سرمایه‌گذار ابتدا در ۱۰ غرفه و تا پایان سال به ۴۵ غرفه افزایش می‌یابند.

اما راه‌اندازی بازاچه صنایع دستی در دهدشت و گچساران مطالبه جامعه معلولان در این دو شهرستان است و حتی در دیدارهای متعدد و تماس‌های تلفنی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق سامانه سامد این مهم را مطالبه کردند.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تعریف و تمجید از مدیرکل بهزیستی استان در خصوص راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات معلولان استان گفت: نیازمند راه‌اندازی این بازارچه در شهرهای گچساران و دهدشت هستیم.

سید علی احمدزاده بیان کرد: در شهرهای گچساران و دهدشت با مشکل زمین مواجه نیستیم بنابراین بهزیستی اقدام به احداث بازارچه فروش تولیدات معلولان کند تا از این طریق جمعی از جامعه معلولان صاحب شغل و درآمد شده و زندگی آنها سر و سامان داده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280122

مهمترین اخبار ایران و جهان: