نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 00:25

کنکور در شهرستان دیلم به نحو مطلوب برگزار شد

بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ با تلاش مجموعه دستگاه‌های شهرستان دیلم به نحو مطلوب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین خلیجی پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از برگزاری منظم کنکور در شهرستان دیلم اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش نشان داده است در هر کاری مشارکت کنند به بهترین نحو ممکن آن را به سرانجام می‌رسانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: برگزاری کنکور در شهرستان دیلم در فضای آرام و مطلوب نشان این ادعای ما است.

وی گفت: تمام تلاش مجموعه دولت سعی بر ایجاد فضایی خوب و مطلوب برای برگزاری کنکور آینده‌سازان ایران بود، که با تلاش مجموعه دستگاه‌های شهرستان دیلم به این مهم دست پیدا کردیم.

خلیجی ادامه داد: ما هر آنچه در توان داشتیم انجام دادیم، و امید داریم شاهد نتایج خوب و کسب موفقیت داوطلبان شهرستان در کنکور سراسری باشیم.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری کنکور افزود: اگر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه دست اندر کاران برگزاری کنکور نبود، شاید نمی‌توانستیم شاهد برگزاری کنکوری موفق در سطح شهرستان باشیم.

حسین رمضانی گفت: با آغاز فرایند برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲، روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه جاری، تعداد ۲۲۱ داوطلب سه گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم انسانی» و «هنر» در اولین روز برگزاری نوبت دوم کنکور به رقابت پرداختند و امروز نیز کنکور دو گروه آزمایشی «علوم تجربی» و «زبان‌های خارجی» با شرکت ۱۸۷ داوطلب برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339522

مهمترین اخبار ایران و جهان: