نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:46

آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شوند

کرمانشاه- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: آموزش دهندگان فعال نهضت سوادآموزی تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدی بعد از ظهر چهارشنبه به اتفاق هیئت همراه در جریان سفر ۲ روزه به این استان در بازدید از مرکز یادگیری محلی «مائده» شهر کرمانشاه در دیدار با سوادآموزان و گفتگو با آموزش دهندگان این مرکز، اظهار کرد: کار آموزش دهنده اجر اخروی و ارزش معنوی دارد.

وی با تاکید بر نقش مؤثر و پر رنگ آموزش دهندگان در ریشه کنی مطلق بی سوادی در کشور، افزود: آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ایثارگران حوزه مبارزه با بی‌سوادی در کشور هستند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تعیین تکلیف وضعیت آموزش دهندگان این سازمان را جزو یکی از مهمترین وظایف خود دانست و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های مستمر و جدی صورت گرفته تا پایان سال جاری وضعیت استخدامی آموزش دهندگان فعال تعیین تکلیف شود.

عبدی از امکان شروع مجدد فعالیت آموزش دهندگان غیرفعال نهضت سوادآموزی خبر داد و تصریح کرد: امسال شرایطی ایجاد شد که آموزش دهندگان غیرفعال حائز شرایط، مجدداً بتوانند در حوزه سوادآموزی فعالیت کنند.

شایان ذکر است، در این بازدید رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با حضور در کلاس‌های سوادآموزی در جریان فرایند تدریس سوادآموزان قرار گرفت و همچنین در پایان این بازدید نماینده آموزش دهندگان استان کرمانشاه به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170366

مهمترین اخبار ایران و جهان: