نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:11

۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی خانه کشتی تایباد پس از ۱۴ سال

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: پس از ۱۴ سال، خانه کشتی این شهرستان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حسن شاهرخی امشب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خانه کشتی تایباد در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شد که اکنون پس از گذشت ۱۴ سال، میزان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد افزود: پیمانکار این طرح بسیج سازندگی می باشد و همچنین در کارگروه برنامه ریزی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل آن پنج میلیارد تومان مصوب شده است.

وی ادامه داد: شهرستان تایباد یکی از قطب های کشتی در سطح خراسان رضوی است؛ به طوریکه سه نفر از کشتی گیران این خطه مرزی در تیم ملی حضور دارند و برای کشور در سطح بین المللی افتخارآفرینی کرده اند.

شاهرخی بیان کرد: یکی دیگر از طرح های عمرانی نیمه کاره حوزه ورزش، زمین چمن شهر کاریز است که حدود ۱۲ سال رها شده و امسال پیش بینی می شود با اختصاص پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع چمن مصنوعی، در دهه فجر به بهره برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد تصریح کرد: ورزش و جوانان از لحاظ قانونی موظف به پشتیبانی مالی ورزشکاران نیست؛ اما نیاز است که مجموعه مدیریتی شهرستان در زمینه اشتغالزایی ورزشکاران بکوشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تایباد دارای نهادهای تجاری و اقتصادی زیادی است که می توانند جهت حوزه تربیت بدنی در تکمیل طرح های عمرانی و نیز ایجاد شغل برای ورزشکاران مثمر ثمر باشند.

شاهرخی اذعان کرد: اداره ورزش و جوانان تایباد دارای فقط ۲ نیروی رسمی است و با کمبود نیرو و بلامتصدی بودن حداقل هفت منصب اداری روبروست.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ۳۰ هیئت ورزشی فعال و چهار هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476057

مهمترین اخبار ایران و جهان: