نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 00:52

گرامیداشت شهدا رمز موفقیت نظام است

شفت- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رمز موفقیت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ضیا الدین حزنی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای چماچای شفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت ایام اربعین اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رمز موفقیت نظام اسلامی به شمار می‌رود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه شهدا نیازی به این مراسم و مجالس ندارند بلکه این ما هستیم که برای تجدید روحیه و قوا باید یاد آنان را زنده نگه داریم، گفت: برگزاری این مراسم با شکوه یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب خاک را به دشمن ندادیم، بیان کرد: روحیه، نیات و اهداف پاک شهدا موجب شکست دشمن شد و با رهبری امام راحل، رشادت‌های شهدا و پشتیبانی مردم اجازه نداد که یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن داده شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بوده که تمام دنیا در مقابل کشورمان قرار گرفتند، افزود: فرماندهی، اخلاص و مدیریت امام راحل در آن زمان سبب شد در هشت سال دفاع مقدس بر دشمن فائق آییم.

سردار حزنی با اشاره به اینکه ما در دوران جنگ تنها کشوری بوده‌ایم که بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز داشته‌ایم، ادامه داد: بر همین اساس همه ما که در این نظام مسئولیت داریم باید قدر مردم و خانواده‌های شهدا را بدانیم زیرا صاحبان میزهای ما مادران شهدا هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اهمیت و ارزش شهید و شهادت بیان کرد: قدر و منزلت شهدا بسیار بالاست، شما نمی‌توانید کشوری را پیدا کنید که در بدو پیروزی انقلاب خود نخست وزیرش، رئیس جمهورش، تئوریسین هایش، فرماندهان نظامی‌اش و جوانان و مردان و زنان آن شهید شوند و همچون کوه استوار بایستد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488557

مهمترین اخبار ایران و جهان: