نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 20:41

استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته ۲ است

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استادیوم تختی اردبیل برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته ۲ کشور که تیم اردبیل نیز در آن حاضر خواهد بود، در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل حاضر در لیگ دسته ۲ کشور اظهار کرد: بعد از سال‌ها انتظار مطالبه به حق مردم اردبیل که قهرمانی جام فلق را دیده‌اند، صاحب یک تیم باشگاه در دسته ۲ کشور شدند تا بتوانند در این مسابقات افتخارآفرینی کنند.

وی از پشتیبانی‌ها و مساعدت‌های استاندار اردبیل و هیئت فوتبال استان در همراهی برای خرید امتیاز تیمی از دسته ۲ لیگ کشور تصریح کرد: تمام اقدامات قانونی در این زمینه به موقع و مناسب انجام شد تا ما بتوانیم در آستانه شروع لیگ دسته یک و ۲، استان اردبیل را صاحب یک سهمیه در لیگ دسته ۲ ببینیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مراحل ثبت قانونی تیم و معرفی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم با مساعدت و کمک مالک باشگاه انجام شد و امیدواریم در روزهای آینده تیم آینده‌سازان اردبیل تمرینات و آماده‌سازی خود را انجام دهد.

ورودی از عملیات بهسازی استادیوم تختی خبر داد، افزود: این استادیوم نیز آماده پذیرایی از تیم آینده‌سازان و حضور در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر شهریورماه روند تکمیل ورزشگاه تختی، جایگاه تماشاگران و سایر بخش‌های این استادیوم تکمیل و آماده افتتاح شود تا ما بتوانیم در لیگ دسته ۲ میزبان تیم‌های حاضر باشیم.

ورودی اضافه کرد: امیدواریم این باشگاه در حوزه فرهنگی نیز بتواند فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خوبی را داشته و در کنار همراهی تماشاگران و هواداران بتواند شرایط خوبی را در توسعه ورزش قهرمانی در این استان به وجود آورد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: قطعاً حضور این باشگاه سکوی پرتاب برای ورزشکاران و مربیان خواهد بود تا در قالب این باشگاه فرهنگی، ورزشی بتوانند توانمندی‌های خود را در سطح ملی نشان دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466757

مهمترین اخبار ایران و جهان: