نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 12:50

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم

استاندار گفت: هر جایی که انقلابی و با تفکرات امام(ره) کار کردیم تحولات چشم‌گیری و پایه‌ها محکم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده با بیان اینکه حکمرانی از مباحث فوق‌العاده مهم و همزاد با خلقت بشر است، گفت: حکمرانی در قالب حکمرانی مشروع و غیر مشروع تعریف می‌شود‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکمرانی که توحیدی نبوده و بر اساس باورهای الهی شکل نگرفته باشد حکمرانی غیر مشروع است،

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حکمرانی امام (ره) قرآن و احادیث و هر آنچه مورد تایید اهل بیت است وجود داشت و بدین وسیله به ظلمت کده ای که دولت پهلوی ایجاد کرده بود پایان داده شد، به انواع حکمرانی اشاره کرد و افزود: حکمرانی سالم، حکمرانی متعالی و حکمرانی جدیدی که در کلام مقام معظم رهبری آمده به عنوان حکمرانی در جمهوری اسلامی نمونه‌های حکمرانی هستند.

احمدزاده با تاکید بر توجه به حکمرانی سازمانی و حکمرانی جهانی گفت: دو مقوله مردم سالاری دینی و مشروعیت حکمرانی باید مورد توجه باشد که حکومت اسلامی ما بر مبنای مقبولیت و مشروعیت شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاکمیت ولی فقیه به عنوان یک حاکمیت دارای مبنای دینی و اعتقادی تغییر ناپذیر است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری به تغییر در شیوه‌ها و روش‌ها در حکمرانی که بر اساس اصول قانون اساسی شکل گرفته نیاز است.

وی بیان کرد: عده ای که مخالف جمهوری اسلامی ایران بودند تلاش کردند در باورها و اصولی که تغییر ناپذیر هستند، همچنین اندیشه‌ها و جابه جا کردن ارزش‌ها تغییر ایجاد کنند به همین جهت جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی ما راه‌اندازی کردند.

احمدزاده عنوان کرد در جنگ ترکیبی دشمن عده ای زیرساخت‌های شناختی و باورهای ما را مورد هدف قرار دادند و عده آب به آسیاب دشمن ریختند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ملت ایران دین باور هستند و تحول در شیوه‌ها و روش‌ها را قبول دارند اما دشمن در فتنه های اخیر به دنبال تغییر در مبنای اصلی حکمرانی بود.

وی عنوان کرد: کشور در حوزه اقتصاد با مشکلاتی مواجه است که با تغییر شیوه ها و روش‌ها می‌توان مشکلات این حوزه را رفع کرد.

استاندار عنوان کرد: هر جایی که انقلابی و با تفکرات امام(ره) کار کردیم تحولات چشم‌گیری و پایه‌ها محکم بود اما هر جایی که با تفکرات غرب‌گرایی کار کردیم عقب ماندیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد اسلامی را شروع کردیم اما نیمه کاره رها شد، گفت: در حوزه اقتصاد هم نیازمند تغییر روش‌ها هستیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

استاندار به نقش مدیران در جنگ نابرابر دشمن اشاره و عنوان کرد: مدیران در این جنگ نابرابر وظیفه تبیین اصول و حفظ آن را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های حفظ اصول مردم سالاری ارزش قائل شدن برای رای مردم در همه موارد است لذا همه دستگاه‌ها به مردمی‌سازی ویژه توجه کنند‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520057

مهمترین اخبار ایران و جهان: