نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 14:18

عملیات پیش‌دستانه مقاومت صهیونیست‎ها را غافلگیر کرد

منابع فلسطینی جزئیات عملیات یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و مقابله شدید مبارزان مقاومت با آنها را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه در عملیاتی گسترده به اردوگاه جنین یورش بردند.

منابع محلی اعلام کردند که در این حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه جنین، ۵ فلسطینی زخمی شدند.در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.

منابع محلی همچنین از انفجار یک پهپاد انتحاری ارتش رژیم صهیونیستی در کنار یک دستگاه خودرو در اردوگاه جنین خبر دادند. اشغالگران صهیونیست پس از چند ساعت یورش به اردوگاه جنین و درگیری با مقاومت، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

منابع عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این یورش، سه مبارز فلسطینی که مسئول پرتاب موشک از جنین به سوی شهرک‌های صهیونیستی بودند را بازداشت کرده است.

منابع امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که این افراد بازداشت شده در اردوگاه جنین از اعضای گردان العیاش هستند که اخیرا در شلیک راکت از جنین به سمت شمال کرانه باختری دست داشته اند.

در همین حال، گردان جنین وابسته به گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت امروز متوجه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین شده و آنها را هدف تیراندازی شدید خود قرار داده اند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، دوشنبه ضمن رصد یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، به طور پیش دستانه و غافلگیرکننده با آنها وارد درگیری شده و صهیونیست‌ها را در نهایت مجبور به عقب نشینی کردند. در جریان این یورش یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز ساقط شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484757

مهمترین اخبار ایران و جهان: