نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 12:57

مسئولان فدراسیون به فوتبال ضربه می‌زنند/ به حمایت پوچ نیاز نیست!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بیانیه ای که این باشگاه بعد از شکست برابر سپاهان خطاب به بازیکنان صادر کرد و گفت: بازیکنان و کادر فنی به این حمایت های پوچ نیاز ندارند.

جعفر مختاری‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر به دلایل شکست استقلال برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: قبل از شروع بازی خیلی ها اعتقاد داشتند که استقلال با بضاعتی که دارد نتیجه را با گل‌های زیاد به سپاهان واگذار خواهد کرد و شکست تلخی را پذیرا خواهد شد. اگر چه استقلال سه امتیاز بازی را از دست داد اما آنقدر عملکرد خوبی داشت که هیچکس از این تیم انتقاد نکرد.

وی ادامه داد: تفاوت استقلال و سپاهان از هر لحاظ کاملا روشن است ، امکانات، نفرات، مسایل مالی همه اینها تفاوت‌ها را نشان می‌دهد، اما استقلال نشان داد که با داشتن وحدت و همدلی و یکدل بودن کادر فنی و بازیکنان می توان کارهای بزرگ انجام داد ، استقلالی که مقابل سپاهان نمایش بسیار خوبی داشت هرچند که سه امتیاز را به حریف واگذار کرد می تواند در دیدارهای بعدی موفق بوده و سه امتیاز را بدست خواهد آورد چون تیم یکدست است و همه بازیکنان با تمام توانشان مقابل حریفان بازی خواهند کرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به نقش تصمیم داور در شکست این تیم برابر زردپوشان اصفهانی گفت: سپاهان با کمک داور برنده از زمین خارج شد، در غیر اینصورت سپاهان تا صبح هم نمی‌توانست به استقلال گل بزند ، نظم و آرایش تیمی استقلال مانع اینکار شده بود اما نکونام داور را فراموش کرده بود که چقدر می‌تواند با اشتباهاتش در این بازی تاثیر گذار باشد که انصافا هم تاثیر خود را گذاشت و سه امتیاز را از استقلال گرفت.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: البته کوتاهی مسئولان فوتبال کشورمان در خصوص آوردن سیستم وار هم جای انتقاد دارد که این سیستم می تواند ضعفهای داوران را هم پوشش داده و هم گوشزد کند. اما با اینکه مسئولان فوتبال کشورمان بارها قول داده اند بزودی این سیستم به فوتبال ما وارد خواهد شد اما با این شرایط بعید می دانم چنین اتفاقی بزودی رخ دهد.

مختاری فر در مورد بیانیه حمایتی مدیران استقلال از تیم پس از شکست برابر سپاهان انتقاد کرد و گفت: نوشدارو پس از مرگ سهراب است، کادر فنی و بازیکنان به بیانیه نیاز ندارند. آن‌زمان که باید از کادر و بازیکنان حمایت می شد آقایان دنبال کارهای خودشان بودند و اصلا دلشان برای استقلال نمی سوخت و تنها وعده های تو خالی می دادند که بزودی چند بازیکن جدید جذب خواهند شد که هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. حالا که تحت فشار شدید هواداران قرار گرفته و شعار حیا کن رها کن را بخوبی شنیده اند از تیم حمایت می کنند. کادر فنی و بازیکنان به این حمایت‌های پوچ نیازی ندارند. وعده های آقایان تمامی ندارد و تنها برای سرپوش گذاشتن برروی اشتباهات خودشان است

وی در خصوص دیدار هفته چهارم استقلال برابر آبی پوشان خوزستانی اظهار داشت: استقلال باید شکست برابر سپاهان را به فراموشی سپرده و خود را آماده این دیدار سخت کند. در لیگ امسال هیچ حریفی آسان نیست. همه تیمها با تمام توان به میدان می آیند ، نکونام باید برای ماندن در بالای جدول نباید براحتی امتیاز از دست بدهد ،او باید شناخت خوبی از حریف داشته باشد تا بتواند در خانه اما بدون حضور تماشاگران سه امتیاز را از آن خود کند و امیدوار به راهش ادامه دهد.

مختاری‌فر در پایان خاطر نشان کرد: نبود تماشاگران در ورزشگاه آزادی به یک معضل برای استقلال تبدیل شده ، خارج از خانه باید با حریف و تماشاگرانش مبارزه کند. اما در بازیهای خانگی باید مقابل سکوهای خالی به مصاف حریف برود ، این یک تبعیض آشکار است که در حق استقلال می شود ، امیدوارم این بازسازی ورزشگاه آزادی که طولانی تر از ساخت یک ورزشگاه شده زودتر بپایان برسد تا هر چه زودتر شاهد حضور هواداران استقلال در ورزشگاه باشیم تا هم شور و شوق در استادیوم بوجود بیاید و هم بازیکنان با تشویق هواداران انگیزه آیی بیشتر برای موفقیت داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471157

مهمترین اخبار ایران و جهان: