نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 14:11

ستاره جنجالی بهترین بازیکن فصل رئال شد+عکس

وینیسیوس جونیور توانست عنوان بهترین بازیکن فصل رئال مادرید را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید به طور رسمی از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه رونمایی کرد.

مهاجم رئال مادرید بنابراین توانست جایزه «5 ستاره ماهو» را در فصل 2022-2023 دریافت کند.

ستاره برزیلی البته بهترین عملکردش در رئال مادرید را در این فصل گذراند و توانست آمار خیره کننده 23 گل و 16 پاس گل در 55 بازی را به جا گذارد.

وینیسیوس پس از دریافت این جایزه ضمن تشکر از دیگر بازیکنان رئال گفت: من بسیار خوشحالم که هواداران مرا حمایت می‌کنند. تصمیم دارم که عملکردم را تقویت کنم و بتوانم همیشه بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. خوشبختانه من فصل آینده در رئال هستم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم.

وینیسیوس در بازی مقابل والنسیا مورد هجمه شدید هواداران اسپانیایی در ورزشگاه مستایا قرار گرفت. پس از این اتفاق بیانیه‌ای جنجالی علیه لالیگا منتشر کرد و باعث شد تا هم محرومیتش بخشیده شود و هم باشگاه والنسیا و هوادارانش نقره داغ شوند.

بحث نژادپرستی در فوتبال اروپا مخصوصا در اسپانیا و ایتالیا بسیار داغ شده و وینیسیوس نیز در تلاش است تا بتواند حداقلی این توهین‌ها را در ورزشگاه‌ها کاهش دهد.

رئال مادرید در این فصل قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد ولی توانست برنده جام حذفی اسپانیا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های اروپا شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268457

مهمترین اخبار ایران و جهان: