نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 20:26

آخرین خبرها از نساجی| از تغییر کاربری پیج رسمی باشگاه تا بازگشت کاپیتان عباس‌زاده

محمد عباس‌زاده مهاجم سابق پرسپولیس که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم برای فولاد خوزستان توپ می‌زد، با عقد قرارداد رسمی راهی نساجی مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم نساجی مازندران در اردوی نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران با حضور در آنتالیا ترکیه تمرینات خودش را پیگیری می‌کند.

نساجی که با دستور آلکاراز در سه نوبت به تمرین می‌پردازد خودش را برای حضوری پرقدرت در نیم فصل دوم آماده می‌کند. غیبت فرشید اسماعیلی هم در این اردو از نکات عجیبی بود که هنوز باشگاه نساجی در این خصوص واکنشی نداشته است. 

جدایی چندین بازیکن از نساجی نگرانی هواداران این باشگاه را به همراه داشت اما بعد جذب سه بازیکن، امروز بازیکن محبوب نساجی‌چی ها به این تیم بازگشت تا موجی از شادی در بین هواداران نساجی به وجود بیاید.

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم برای فولاد خوزستان توپ می زد، با عقد قرارداد رسمی راهی نساجی مازندران شد.

 

عباس زاده روز گذشته در جلسه‌ای با مدیران فولاد به صورت توافقی قراردادش را با باشگاه خوزستانی فسخ کرد و امروز به صورت رسمی بار دیگر پیراهن نساجی را برتن کرد.

این مهاجم قائمشهر که خاطرات خوبی از حضور در نساجی دارد و حتی با این تیم در لیگ یک عنوان آقای گلی را نیز به دست آورده، حالا دوباره در جمع همشهریانش خواهد بود.

عباس زاده قرار است روز چهارشنبه به ترکیه برود و به اردوی نساجی در این کشور اضافه شود.

در کنار تمامی این حواشی نکته عجیبی که این روزها در اردوی نساجی سوژه رسانه‌ها شده اقدام عجیب پیج رسمی باشگاه نساجی بوده است. د

ر حالی که همه هواداران نساجی انتظار دارند حاشیه‌های تمرین و وضعیت بازیکنان و کادر فنی به اطلاع آنها رسانده شود، پیج باشگاه نساجی در چندین پست به انتشار تبلیغات رستوران محل اسکان باشگاه نساجی پرداخته و بدون پرداختند به چهره بازیکنان و عوامل باشگاه، غذاهایی که در صبحانه و ناهار و شام صرف شده را به اشتراک گذاشتند که با واکنش مخاطبان باشگاه همراه شد.

یکی از مخاطبان گفت؛ به‌جای انتشار تصاویر غذا، به بازیکنان فوتبال یاد بدید تا سقوط نکنیم! مخاطب دیگر گفت؛ زیاد ولخرجی نکنید، به جاش بفکر حفظ سهمیه باشید. پیام‌های زیادی زیر این پست‌های عجیب باشگاه نساجی منتشر شده که بهتر است باشگاه نساجی به جای انتشار غذاها به دادن اطلاعات به هواداران در خصوص وضعیت باشگاه بپردازند.

به گزارش فارس؛ نساجی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، چندان موفق نبوده و در انتهای جدول لیگ از اصلی ترین گزینه‌های سقوط به شمار می آید و برای نیم فصل، عوامل باشگاه نساجی بدنبال فرار از سقوط و حفظ سهمیه باشگاه هستند.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645113

مهمترین اخبار ایران و جهان: