نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 16:55

بی‌احتیاطی کارگران، انباری را به آتش کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوقع حریق گسترده در انبار شرکت زمزم گفت: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه ظهر امروز وقوع حریق در انبار شرکت زمزم در مسیر جاده شهر ابریشم گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این انبار پالت‌های چوبی نگهداری می‌شد، افزود: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش انبار، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.

 

شیشه‌فروش بیان کرد: بلافاصله تیم‌های اطفای حریق از آتش‌نشانی‌ اصفهان و شهرداری‌های پیربکران، بهاران و شهر ابریشم همراه با تانکرهای آبرسان به محل وقوقع حریق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: حریق کنترل شده اما وزش باد گاهی حریق را باز می‌گرادند که تیم‌های امدادی در حال ایمن‌سازی محل هستند.

 

 

وی ادامه داد: مدیریت بحران اصفهان به همه کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی ابلاغ کرده که باید الزامات ایمنی در برابر حریق را بخصوص در چیدمان انبار و محصولات رعایت کنند.

 

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه همه واحدها باید در برابر حوادث بیمه باشند، عنوان کرد: الزام شده به تمام واحدها که باید سیستم‌های اعلام و اطفای حریق داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638813

مهمترین اخبار ایران و جهان: