نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1403 - 20:16

کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد محمدی در  مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی اصفهان در سال 1402، ضمن گرامیداشت هفته اصفهان اظهار داشت: به خاطر ندارم که در طول یک دهه گذشته مشابه این مراسم در حوزه کشتی برگزار  شده باشد و برگزاری این مراسم نویدبخش آن است که کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

وی افزود: امروز در کشتی اصفهان شاهد یک فضای دوستانه و بهم‌پیوستگی اعضا هستیم و همه بزرگان و پیشکسوتان و خیرین ورزشی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند؛ همچنین مربیان، مسئولین کمیته‌ها نیز بر اساس وظایفی که دارند، برای موفقیت کشتی می‌جنگند و باشگاه‌های بزرگ هم پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی اصفهان روال خوبی در پیش گرفته و با تلاش‌های مجموعه مدیریت فعلی، باید در آینده نزدیک منتظر قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : ما در اصفهان هیچ چیزی کم نداریم و تنها باید فضا فراهم می‌شد که خوشبختانه این مهم رخ داد و همه بخش‌های اداره کل نیز تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا این فضا هر روز تقویت شود و در این راستا حتما حمایت‌های مالی و مادی نیز پیش‌بینی خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان عرصه کشتی استان گفت: این اتحاد، همدلی و  آرامش حاکم بر فضای کشتی استان نویدبخش روزهای خوب کشتی استان است و به نرسیدن اجازه می‌دهد تا مدال‌آوران آینده را تربیت کنند.

محمدی گفت: نتایج تصمیمات امروز ما در مسابقات و المپیک‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت و از همه عزیزان و دلسوزان حوزه کشتی خواهشمندم کمک کنند تا برای کشتی اصفهان اتفاقات خوشایند و بزرگی رخ دهد و شاهد موفقیت کشتی‌گیران اصفهانی از مایین‌ترین تا بالاترین رده‌ها باشیم.

انتهای پیام/170

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1705013

مهمترین اخبار ایران و جهان: