نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 10:36

شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی در سرپل ذهاب

کرمانشاه- دادستان سرپل ذهاب از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد ریالی در سرپل ذهاب خبر داد.

امیر فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کلاهبرداری که با شگردهای مختلف از مردم شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه کلاهبرداری کرده بود با تلاش مأمورین انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این کلاهبردار از اعتماد و عدم آگاهی مردم سو استفاده کرده و اموال و وسایل مختلفی را از آنها خریداری و بدون اینکه مبلغی را به حساب آنها واریز کرده باشد با نشان دادن یک تصویر رسید انتقال وجه جعلی از افراد مختلفی کلاهبرداری نموده است.

دادستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تاکنون برای این کلاهبردار ۴۰ پرونده شکایت از ۴۰ نفر شاکی تشکیل شده که تاکنون مبلغ کلاهبرداری شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است و فراخوان برای شناسایی سایر افرادی که احیاناً مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند اعلام شده که شکایت خود را با مراجعه به مرجع قضائی اعلام کنند.

فیضی بیان کرد: افراد شیاد با استفاده از روش‌های مختلف درصدد کلاهبرداری از مردم هستند که لازم است مردم شهرستان در فروش اموال خود از اعتماد به هر شخصی اجتناب کرده و تا زمانیکه مبلغ ثمن معامله به حساب آنها واریز نشد با مشاهده یک رسید خالی از تحویل اموال خودداری کنند تا مورد سو استفاده افراد شیاد و منفعت طلب قرار نگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161313

مهمترین اخبار ایران و جهان: