نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 11:38

دانش‌آموز فلسطینی از جوار مزار حاج قاسم سلیمانی: ذره‌ای از خاک خود را رها نمی‌کنیم

دانش‌آموز فلسطینی گفت: ما به عنوان مردم فلسطین با وجود تخریب‌های زیادی که صورت گرفته است، اما بر سر خاک خود ثابت‌قدم هستیم و ذره‌ای از آن را رها نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین هشام صبح امروز در دومین همایش بین‌المللی نظم جدید جهانی با حضور دانش‌آموزان کشورهای ایران، فلسطین، عربستان، نیجریه، اندونزی و تاجیکستان در جوار مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هیچ کلماتی نمی‌تواند مصیبت و رنجی که مردم ما در فلسطین و در غزه تجربه می‌کنند را بیان کند.

وی بیان کرد:  وسعت ویرانی، کشتار، خونریزی‌ها و آتش بر سر شهروندان غزه بیش از همه حرف‌هاست و رهبران بعضی از کشورهای جهان در جلساتی شرکت می‌کنند که صهیونیست‌ها در آن قصد سلاخی و کشتار ما را دارند.

این دانش‌آموز فلسطینی متذکر شد: جنایت صهیونیست‌ها علیه ما فلسطینیان در سایه موضع شرم‌آور عربی و اسلامی روی می‌دهد و نه‌تنها این کشورها از جنایت صهیونیست‌ها حمایت، بلکه از تظاهرات خودجوش مردم‌شان از ما هم ممانعت می‌کنند.

حسین هشام ابراز داشت: خدا با ماست و ما را رها نمی‌کند، او می‌تواند ما را پیروز و صهیونیست‌ها که جنایت‌های‌شان از حد گذشته را نابود کند.

خواهیم دید چگونه مسجدالاقصی آزاد می‌شود

وی تاکید کرد:  مردم ما غزه را ترک نمی‌کنند، خواهیم دید چگونه مسجدالاقصی آزاد می‌شود، ما به عنوان مردم فلسطین با وجود تخریب زیادی که صورت گرفته اما بر سر خاک خود ثابت‌قدم هستیم و ذره‌ای از آن را رها نمی‌کنیم.

حسین هشام اظهار داشت :  معتقدیم نبرد با این دشمن اما منحصر به فلسطین نیست بلکه شامل ملت مقاومت‌محور است و تمام محورهای مقاومت به این فکر می‌کنند که چگونه از تمام توان خود برای حمایت از مردم غزه استفاده کنند

 پایان پیام/۸۰۰۱۹ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553957

مهمترین اخبار ایران و جهان: