نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:23

اعضای کانون خدمت رضوی نکا حمله به شاهچراغ را محکوم کردند

اعضای کانون خدمت رضوی نکا حمله به شاهچراغ را در بیانیه‌ای محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، با توجه به حمله تروریستی به شاهچراغ در روز گذشته ۲۲ مرداد ماه و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان، اعضای کانون خدمت رضوی نکا حمله به شاهچراغ را در بیانیه‌ای محکوم کردند.

در متن بیانیه کانون خدمت رضوی شهرستان نکا در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ‌ (آل عمران ؛١۶٩)

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل‌بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگرحقانت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفرقه بیندازند و ایران را ناامن کنند. به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و رو سیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

خادمیاران رضوی در نکا ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در حرم مطهر احمدبن موسی علیهماالسلام به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441957

مهمترین اخبار ایران و جهان: