نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 11:05

تقدیر رئیس پلیس راهور اصفهان از معلمان بازنشسته‌اش بعد از ۳۳ سال

اصفهان – سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان پس از ۱.۵ سال جستجو معلمان بازنشسته‌اش را پس از ۳۳ سال پیدا کرده و به بهانه روز معلم از آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معلمان بازنشسته همواره کوله‌باری از تجربه هستند که باید مورد توجه باشند و از نظریات آنها برای تقویت سیستم آموزشی استفاده کرد اما آنچه شاهدیم توجه کمتر به این قشر بوده است.

در این راستا سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان که ۳۳ سال گذشته فارغ التحصیل شده به مدت ۱.۵ سال در جستجوی معلمان بازنشسته‌اش بوده که آنها را پیدا کرده و در روز گرامی داشت مقام معلم به دیدار آنها رفته و از آنها تقدیر کرده است.

تقدیر رئیس پلیس راهور اصفهان از معلمان بازنشسته‌اش بعد از ۳۳ سال

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: معلمان انسان‌هایی از جنس پیامبر هستند که روح و تفکر مرا برای گام نهادن در مسیر خدمت گذاری به خلق خدا یاری کردند.

وی افزود: عزیزانی که در کنار آموختن علم به من یادآور شدند گرچه وجود افراد هم عقیده مرا به آرامش می‌رساند اما مخالفانم بر دانش من خواهند افزود و حضورشان باعث کسب تجربه جدید تر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پس از ۱.۵ سال استاد عظیمی دبیر ریاضی، استاد قربان پور دبیر ورزش و استاد پولادسنج دبیر عربی را پیدا کرده و پس از ۳۳ سال بار دیگر با آنها دیدار داشتم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191429

مهمترین اخبار ایران و جهان: