نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 14:40

طوفان ‌الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سنندج گفت: طوفان ‌الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی و کودک‌کش است.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه چند دهه از اشغال نخستین قبله مسلمانان جهان به دست قوم یهود می‌گذرد، اظهار کرد: ظلم‌های زیادی در این مدت از سوی صهیونیست‌ها بر مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که قدرت حماس و فلسطینیان از چه چیزی نشات می‌گیرد، گفت: اگرچه کشور فلسطین مانند صهیونیست غاصب از تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نیستند اما قدرت آنها از نیروی ایمان و لطف خداوند نشات می‌گیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه و مقابله با غده سرطانی اسرائیل باید تا آزادسازی قدس شریف ادامه داشته باشد، گفت: طوفان ‌الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی و کودک‌کش است.

ماموستا رستمی گفت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و  قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کند.

وی با تاکید بر اینکه نبرد «طوفان الاقصی» حمله‌ای تاریخی به محاسبات رژیم اشغالگر و کودک‌کش بود، عنوان کرد: جریان مقاومت نخستین بار در سال 2هزار میلادی در لبنان صهیونیست‌ را مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود کرد و ادعای توخالی آنها در مورد شکست ناپذیربودنشان را باطل کرد.

ماموستا رستمی با تاکید براینکه اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد و رو به افول و نابودی است، اضافه کرد: مردم مسلمان فلسطین درس‌آموخته‌ مکتب جهاد و شهادت هستند و تا نابودی کامل غده سرطانی رژیم منحوس اسرائیل دست از مقاومت باز نخواهند داشت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532773

مهمترین اخبار ایران و جهان: