نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 00:27

۱۰۰ نفر برای مسکن خود مالکی در تنگستان ثبت نام کردند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: تاکون بیش از ۱۰۰ نفر جهت ساخت مسکن خود مالکی در تنگستان ثبت نام و تشکیل پرونده داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در جلسه کار گروه مسکن شهرستان تنگستان اظهار داشت: برای جلوگیری از تغییر کاربری، سو استفاده و خرد شدن اراضی کشاورزی در سطح شهرستان نیاز است اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به ثبت املاک مطابق قانون اقدام تا از قطعه قطعه شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات اقتصادی جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان افزود: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باید اسامی افرادی که سند املاک آنها صادر شده به بنیاد مسکن و اداره راه و شهر سازی ارسال کند تا نسبت به ثبت در سامانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمام افرادی که در شهر اهرم درخواست وام مسکن دارند و نیاز است سند آنها ثبت شود، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در یک بازده زمانی مشخص تا آبان ماه سال جاری جهت صدور سند مالکیت این افراد اقدام کند.

وی یاد آور شد: کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان تنگستان نسبت به تعیین تکلیف افراد متقاضی مسکن تحت پوشش خود تا پایان شهریور ماه اقدام کنند.

لطفی بیان کرد: تاکون بیش از ۱۰۰ نفر جهت ساخت مسکن خود مالکی ثبت نام و تشکیل پرونده داده‌اند و با توجه به اینکه سهمیه شهرستان احداث ۱۴۰ مسکن خود مالکی است مسکن و شهر سازی نسبت به معرفی ۴۰ نفر دیگر اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495373

مهمترین اخبار ایران و جهان: